מינרז - "להיות בצד המטפח של עולם האיפור"

200
מערכת מינרז 0 19-04-2020

עדי גילון – הסיפור מאחורי קמפיין "יופי אמיתי"
בימים אלו, מינרז עומדת בעיצומו של קמפיין יופי מהפכני – "להיות בצד המטפח של עולם האיפור".
לפני מספר ימים הושק אחד הקמפיינים המושקעים בתחום היופי הבריא. פנינו לעדי גילון, מייסדת ומנכ"לית מינרז קוסמטיקס, ושאלנו אותה מספר שאלות על הקמפיין:
** מהו מסר הקמפיין?
"ליצור דיון ומודעות סביב ההצהרה כי בכל אחת מאיתנו נמצא יופי אמיתי. השימוש במינרז כחלק משגרת טיפוח באמצעות איפור שהוא בטוח לשימוש ונטול כל מה שלא בריא לעור הפנים"
**כיצד נבחר "יופי טבעי" לטובת הקמפיין?
"חיפשנו לקבל סיפור אהבה לאיפור מטפח, באמצעות יופי נשי.
הנשים שנבחרו להציג את הקמפיין הינן עצמאיות, קרייריסטיות – בעלות חזון והשראה לנשיות שלמה.
10 הנבחרות הסעירו את מחשבותיי עם סיפורן האישי, הפחדים, החלומות, ההישגים. חיפשנו נשים המשדרות נשיות מתפרצת. המטרה היתה לנצור רגע נשי, מחמיא ובעל סיפור חיים מעניין ומעורר השראה".
** מה חשוב היה בצילומי הנשים?
"נשים אמיתיות מצטלמות מינרז. הקמפיין צולם ע"י צלם בינלאומי – אלברט ביטון, אשר בכוונה הותיר סימני גיל של יופי אמיתי, קמטי חיוך והבעה, נמשים וסממני יופי אמיתי נוספים".
** האם קיימת משמעות לתזמון קמפיין זה?
"בהחלט כן! הבנו כי ישנו קהל נשי בו עדיין לא נגענו באמצעות בעלות המקצוע שלנו. רצינו לחשוף אותן למותג כבר עכשיו. זה היה תהליך מרגש עבורי. זה לא פשוט להעביר את המסר שלך באמצעות משפט אחד ו- 10 תמונות. הרגשנו שיש לנו מה להגיד ".
** מה ניסית להראות בתמונות?
"להנציח רגעים של חופש. כשאת מינרז – את מרגישה FREE.
המטרה היתה להראות את האישיות של המצולמת במבט בעיניים, בניגוד לכל מה שמופיע במגזינים. ליצור נגישות. להראות את החופש של כל אישה עצמאית".
** מהו מסר הקמפיין?
"להרגיש חופשייה ונקייה מכל מה שלא בריא! - הם יבחינו בך, לא באיפור שעליך!
יופי אמיתי וחופשי הוא בחירה! הזדמנות להעניק לאשה קול לספר את סיפורה האישי המייצג אותה כבעלת "יופי אמיתי".
נשיות שלמה זהו מונח לא חדש לנו. מה שרצינו לחדד זה - מי אנחנו ומה אנו עושות עם זה. זה יותר מסתם פילוסופיה. זה בגנים שלנו. כנשים, יש לנו אחריות לא רק לספר את סיפורנו היפה, אלא לחלוק את השראתנו בקרב נשים רבות.
מסר הקמפיין תורם לנו, הנשים, המשתמשות במינרז – בטחון עצמי וחופש בחירה נבון באמצעות שימוש במוצרי יופי בעלי ערך מוסף".
** מה הלאה?
"הקמפיין חוגג שאפתנות נשית והשגיות, המראה כי יופי הוא הרבה מעבר למה שנראה לעין. בדיוק כמו האיפור של מינרז, איפור המחובר לערכים של טבע, בריאות, אהבת הארץ ושלמות עצמית".

0 תגובות
כתבו לנו תגובה
מאשר תצוגת התגובה באתר
הקודם חזרה לבלוג הבא
קטגוריות
תגיות
טיפים איפור מינרלי מוצרי איפור טבעיים איפור פוסט טיפולי איפור לשבת
תשארו מעודכנים
אודות עדי גילון
מפתחת סדרת האיפור - MINERAZ, מעצבת איפור ישראלית
דינמית, פעילה, יצירתית, חכמה ואוהבת. נאמנה ואמינה, בעלת יושרה פנימית. 
עדי היא הראש מאחורי פיתוח הקו המטפח של הסדרה.
שתפו
תודה על פניתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נחזור אליכם בקרוב.